Programmeerimine ilma arvutita

Programmeerimise õppimist enamasti seostatakse mõne konkreetse programmeerimiskeele õppimisega. Kuid lapses huvi äratamiseks sobivad ideaalselt ka tegevused, mis on huvipakkuvad ja tutvustavad programmeerimise põhimõtteid. Selle koolituse eesmärk ongi tutvustada programmeerimise põhimõtteid ja erinevaid mänge, kuidas neid oskuseid lapseni viia. Ja seda kõike saab teha ilma arvutita nii, et lapsel pole alguses tunnegi, et ta programmeerimist õpiks. […]

Vooluring ja LED-id käsitööõppes

1. Üldandmed Õppeasutus: Koolituskeskus Kunstiring Õppekava nimetus: Elektriõpetuse lõimimine käsitööõpetuse tundides II ja III kooliastmes diy vooluringi ja õmmeldavate ledide abil Õppekavarühm: II ja/või III kooliastme tehnoloogia õppekava õpetajad Õppekeel: Eesti keel 2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded II või/ja III kooliastme tehnoloogiaõppe õpetajad, kes soovivad täiendada enda […]

Vooluring ja LED-id kunstiõppes

1. Üldandmed Õppeasutus: Koolituskeskus Kunstiring Õppekava nimetus: Elektriõpetuse lõimimine kunstiõpetuse tundides II ja III kooliastmes diy vooluringi ja led kleebiste abil Õppekavarühm: II ja/või III kooliastme õpetajad ja kunstiõpetajad Õppekeel: Eesti keel 2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded II või/ja III kooliastme õpetajad ja kunstiõpetajad, kes soovivad täiendada […]

Kuldamistehnikad tehnoloogiatunnis

1. Üldandmed Õppeasutus: Koolituskeskus Kunstiring Õppekava nimetus: Dekoratiivsed tehnikad: 3 erinevat kuldamistehnikat tehnoloogiatunnis kasutamiseks II ja III kooliastmes – kullavärv, kuldamispasta ja kuldamishelbed/lehed Õppekavarühm: II ja/või III kooliastme õpetajad ja tehnoloogiaõpetajad/ noortekeskuste juhendajad Õppekeel: Eesti keel 2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded II või/ja III kooliastme õpetajad,tehnoloogiaõppe õpetajad […]

Haridusroboti Dash kasutamine õppetöös

Kursusel õpime tundma Dash-haridusrobotit ja disainime ägedaid õppeülesandeid laste mänguliseks arendamiseks ning motiveerimiseks. Dash on mitmekülgne haridusrobot, mis sobib erinevas vanuses ja arenguastmes lastele. Dash võimaldab luua väga erinevaid põnevaid õppeülesandeid. Õpetame graafilist programmeerimist (erinevates suundades liikumine; erinevad helisignaalid jpm). Koolitusel osaleja saab palju uusi ideid ja praktilisi töölehti. Osaleja saab oma oskuste tõendamiseks kaasa […]

Haridusrobot Sphero Mini võimalused õppetegevustes

Sphero Mini on lõbus väike palli kujuline robot, mis võimaldab lastel õppida uusi tegevusi ja oskusi väga mänguliselt. Võimalusi on palju ja kursus annab selle haridusrobotiga seonduvast põhjaliku ülevaate . Sphero Mini saab edukalt tööle panna äppide Sphero Play ja Sphero Edu abil. Spero Miniga on võimalik edukalt nii lavastada etendusi, kui ka näiteks mängida […]

Haridusrobotite soetamise vajaduspõhisus

Missugust haridusrobotit hankida ja miks? Tänapäeval on valikus palju erinevaid haridusroboteid. Neil kõigil on omad plussid ja miinused kasutuse ning võimaluste osas. Valdkond on arenev ning põnevaid ja mitmekülgseid haridusroboteid ja nendega seotud võimalusi lisandub valikusse pidevalt. Kursus on loodud selleks, et saaksite kaardistada oma haridusasutuse vajadusi ja soove haridusrobotite soetamise osas. Kursus on kaheosaline. […]

Tahvelarvuti võimalused õppetöö rikastamiseks

Tahvelarvuti on muutumas levinud vahendiks õppetöö organiseerimisel, sest lastele meeldivad erinevad interaktiivsed ülesanded. Interaktiivsed ülesanded tekitavad lastes rohkem põnevust ja huvi, kui traditsioonilised õppimise viisid. Interaktiivsete õppeülesannete tekitavad õpilastes sageli ka võistlusmomenti. Koolitusel saavad osalejad võimaluse tutvuda erinevate tahvelarvutis kasutatavate äppidega. Õpitakse looma QR-koode ning kasutama nende mitmekülgseid võimalusi õppetöös. Kursusel osalejal on võimalus ise […]

Haridusrobot Codey Rocky võimalused õppetöös

Codey Rocky on nutikas robot, mis on spetsiaalselt STEAM-oskuste õpetamiseks loodud. Roboti nimi tuleneb sellest, et see koosneb kahest osast – Codeyst ja Rockyst. Codey on erinevate anduritega roboti kontroller ja seda saab kasutada mitmekesiste õpiülesannete sooritamisel. Rocky on aga roboti ratastega kehaosa. Roboti andurite programmeerimisel on võimalik luua lõbusaid mänge, erinevaid animatsioone ja lugusid […]