3D-kunstiring (põhi- ja keskkooliõpilasele)
11. juuli 2019
3D-modelleerimine, 3D-animeerimine, 3D-skulptuur, digimaal.
3D-graafikat ja animatsiooni kasutatakse tänapäeval laialdaselt: nii “päriselu”- kui animafilmides, nii videomängudes kui ka arhitektuuri vallas. Huviringis avaneb õpilasele võimalus saada esimene kokkupuude mitte ainult 3D-tarkvaraga, vaid ka digimaali ja animatsiooni põhitõdedega.
– 3D-modelleerimine: õpime tundma 3D-programmi (Blender), teeme esimesed mudelid ning õpime, kuidas saada mudelist valmis pilt;
– 3D-animeerimine: põrgatame palli, lendame kaameraga ning õpime animatsiooni põhitõdesid;
– 3D-skulptuur: loome 3D-objekte kasutades töövõtteid, mis meenutavad rohkem digitaalse savi kasutamist;
– digimaal: õpime digilauda kasutama ning maalime tekstuure, mida saab kasutada 3D-mudelitel.