Tahvelarvuti võimalused õppetöö rikastamiseks
Kursuse kirjeldus
Tahvelarvuti on muutumas levinud vahendiks õppetöö organiseerimisel, sest lastele meeldivad erinevad interaktiivsed ülesanded. Interaktiivsed ülesanded tekitavad lastes rohkem põnevust ja huvi, kui traditsioonilised õppimise viisid. Interaktiivsete õppeülesannete tekitavad õpilastes sageli ka võistlusmomenti.
Koolitusel saavad osalejad võimaluse tutvuda erinevate tahvelarvutis kasutatavate äppidega. Õpitakse looma QR-koode ning kasutama nende mitmekülgseid võimalusi õppetöös. Kursusel osalejal on võimalus ise disainida erinevaid e-ülesandeid, mida saab tahvelarvuti abil õppetöös kasutada.
Kursusel osaleja saab palju uusi ideid ja omandatud oskuste tõendamiseks Koolituskeskuse Kunstiring tunnistuse.
***
ÕPPEKAVA
Tahvelarvuti võimalused õppetöö rikastamiseks
1. Üldandmed
Õppeasutus: Huvikool Kunstiring
Õppekava nimetus: Tahvelarvuti võimalused õppetöö rikastamiseks
Õppekavarühm: Lasteaia, I ja II kooliastme õpetajad
Õppekeel: Eesti keel
2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid
Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded
Lasteaia, I või II kooliastme õpetajad, kes soovivad tutvust teha tahvelarvuti võimalustega ning ei ole seda ennem aktiivselt enda õppetöös kasutanud.
Vastuvõtu tingimused: Õppija isiklik motiveeritus ja soov saada uusi teadmisi tehnoloogia ning selle rakendamise võimaluste kohta. Omab kogemusi tahvelarvuti kasutamisel ja oskab sellega lihtsamaid asju teha.
Grupi suurus: kuni 12 õpetajat
Alustamise nõuded: minimaalselt 6 õpetajat
Õpitulemused: Osalejad oskavad:
– otsida ja laadida tahvelarvutisse erinevaid äppe;
– kasutada QR-koodi õppevahendina ning oskab disainida erinevaid õppeülesandeid;
– kasutada tahvelarvutit töövahendina õppetegevuses ja rakendavad õppeprotsessi läbiviimisel erinevaid e-keskkondi;
– disainida ise erinevaid e-ülesandeid tahvelarvutis kasutamiseks.
3. Koolituse maht
Koolituse kogumaht akadeemilistes tundides (45 min tund) 2
Kontaktõppe maht akadeemilistes tundides (45 min tund) 2
4. Õppekeskkonna kirjeldus
Õppekeskkond
Ruum, kus on võimalik läbi viia rühmatöösid ja vajadusel tuua õppimiseks juurde arvuteid ning teisi tehnilisi vahendeid. Interneti (wifi) olemasolu on õppetööks vajalik. Lektor ja osalejad on õppetöö läbiviimisel samaaegselt ühes ruumis (kontaktõpe).
5. Koolituse sisu
Õppe sisu põhineb seatud õpiväljunditel.
? Erinevate haridus teemaliste äppide ja veebilehtedega tutvumine.
? QR-koodide võimaluste uurimine ja katsetamine.
? Erinevate veebilehtede ja äppide katsetamine, nt 99math, learningapps, quizziz, quizlet, genial.ly.
? Iseseisvalt õppeülesandete kavandamine ja tegemine.
6. Koolitaja andmed
Koolitaja andmed
Koolitab oma valdkonna asjatundja, kellel on ka praktilised kogemused antud teemaga seoses olemas.

Juhendaja
Kristiina Vaikmets
Robootika õpetaja
+372 5627 6969

Juhendaja
Meelis Pääro
Robootikaringi õpetaja
+372 503 5810
Loe lähemalt
Meelis Pääro
Robootikaringi õpetaja
Meelisel on TPI raadioinseneri diplom ja ta on ennast täiendanud kutseõpetaja magistriõppes. Kuna paljud masinad ja süsteemid on viidud digijuhtimisele, siis inimeste igapäevases tegevuses on vaja osata anda neile õigeid käsklusi. Kogenud praktikuna tegutseb Meelis täna täiskasvanute koolitajana ja koolipoiste robootikaringi juhendajana. Robootika ei ole ainult nutitelefoni näppimine, vaid sisuline arusaam, kuidas panna masin tegema seda, mida inimestel vaja. Näiteks küttekulu sääst ei pea algama maja ülekleepimisest, vaid objekti kütteautomaatika optimaalsest seadistamisest
Lihtsate robotite juhtimine on hea võimalus anda lastele praktilisi oskusi keeruliste programmeeritavate tehnosüsteemide “hingeelu” tundmaõppimiseks läbi mängulise meeskonnatöö.

Juhendaja
Iris Jurma-Kangur
Kunsti- ja keraamikaringi õpetaja
+372 551 1699; iris@kunstiring.ee
Loe lähemalt
Iris Jurma-Kangur
Kunsti- ja keraamikaringi õpetaja
Õppida saame vaid tehes ja õppimine peab rõõmu pakkuma!
Olen lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia skulptuuri erialal ja töötanud juhendaja ja õpetajana, koolitades käsitöö- ja kunstivahendite ning tehnikate alal nii täiskasvanuid kui lapsi.
Olen juhendanud ettevõtete ühistegevusi, esinenud kunstiõpetajate koolituspäevadel, töötanud erivajadusega laste erakoolis kunstiõpetajana, andnud lasteaias ja koolis huvihariduse tunde.
Igapäevaselt töötan vabakutselise kunstnikuna, osalen näitustel. Sageli viin tellimustööna ellu sisekujundust ja kunsti kombineerivaid projekte - mida hullumeelsem, seda põnevam :)
Olen Eesti Kujurite Ühingu liige.
Osalustasu:
20,00€