Vooluring ja LED-id käsitööõppes

1. Üldandmed Õppeasutus: Koolituskeskus Kunstiring Õppekava nimetus: Elektriõpetuse lõimimine käsitööõpetuse tundides II ja III kooliastmes diy vooluringi ja õmmeldavate ledide abil Õppekavarühm: II ja/või III kooliastme tehnoloogia õppekava õpetajad Õppekeel: Eesti keel 2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded II või/ja III kooliastme tehnoloogiaõppe õpetajad, kes soovivad täiendada enda […]

Decoupage ja kuldamine klaasil / taldrik II

1. Üldandmed Õppeasutus: Koolituskeskus Kunstiring Õppekava nimetus: Dekoratiivsed tehnikad: decoupage ja kuldamine klaasil – taldrik Õppekavarühm: Täiskasvanud käsitöö- ja kunstihuviline Õppekeel: Eesti keel 2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded Täiskasvanud käsitöö- ja kunstihuvilised, kes soovivad täiendada enda oskusi sisekujunduselementide dekoreerimisel, kasutades decoupage ja/või kuldamistehnikat. Vastuvõtu tingimused: Õppija isiklik […]

Kuldamistehnikad koduses renoveerimisprojektis

1. Üldandmed Õppeasutus: Koolituskeskus Kunstiring Õppekava nimetus: Dekoratiivsed tehnikad: 3 erinevat kuldamistehnikat koduse renoveerimisprojekti jaoks – kullavärv, kuldamispasta ja kuldamishelbed/lehed Õppekavarühm: Täiskasvanud käsitöö- ja kunstihuviline, kodune mööbli renoveerimisprojekt Õppekeel: Eesti keel 2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded Täiskasvanud käsitöö- ja kunstihuvilised, kes soovivad täiendada enda oskusi sisekujunduselementide ja […]

Kuldamistehnikad tehnoloogiatunnis

1. Üldandmed Õppeasutus: Koolituskeskus Kunstiring Õppekava nimetus: Dekoratiivsed tehnikad: 3 erinevat kuldamistehnikat tehnoloogiatunnis kasutamiseks II ja III kooliastmes – kullavärv, kuldamispasta ja kuldamishelbed/lehed Õppekavarühm: II ja/või III kooliastme õpetajad ja tehnoloogiaõpetajad/ noortekeskuste juhendajad Õppekeel: Eesti keel 2. Koolituse sihtgrupp ja õpiväljundid Sihtrühm ja selle kirjeldus ning õppe alustamise nõuded II või/ja III kooliastme õpetajad,tehnoloogiaõppe õpetajad […]

Kunsti töötuba tähtpäevade tähistamiseks

Õppeaasta jooksul läbime paljusid tähtpäevi – vana-vanemate päev, kadri- ja mardipäev, isade- ja emadepäev, jõulud, sõbrapäev, ülestõusmispüha jne. Kui vajad uusi ideid ja väljakutseid, mida oma õpilastega ellu viia, siis osale sellel kursusel. Koolitusel osaledes on võimalik meisterdada soovitud tähtpäeva teemalisi kaarte ja kaunistusi. Vastavalt õppeasutuse soovidele koostame detailse koolituskava. Koolituse läbimisel saab iga osaleja […]

Haridusroboti Dash kasutamine õppetöös

Kursusel õpime tundma Dash-haridusrobotit ja disainime ägedaid õppeülesandeid laste mänguliseks arendamiseks ning motiveerimiseks. Dash on mitmekülgne haridusrobot, mis sobib erinevas vanuses ja arenguastmes lastele. Dash võimaldab luua väga erinevaid põnevaid õppeülesandeid. Õpetame graafilist programmeerimist (erinevates suundades liikumine; erinevad helisignaalid jpm). Koolitusel osaleja saab palju uusi ideid ja praktilisi töölehti. Osaleja saab oma oskuste tõendamiseks kaasa […]

Haridusrobot Sphero Mini võimalused õppetegevustes

Sphero Mini on lõbus väike palli kujuline robot, mis võimaldab lastel õppida uusi tegevusi ja oskusi väga mänguliselt. Võimalusi on palju ja kursus annab selle haridusrobotiga seonduvast põhjaliku ülevaate . Sphero Mini saab edukalt tööle panna äppide Sphero Play ja Sphero Edu abil. Spero Miniga on võimalik edukalt nii lavastada etendusi, kui ka näiteks mängida […]

Haridusrobotite soetamise vajaduspõhisus

Missugust haridusrobotit hankida ja miks? Tänapäeval on valikus palju erinevaid haridusroboteid. Neil kõigil on omad plussid ja miinused kasutuse ning võimaluste osas. Valdkond on arenev ning põnevaid ja mitmekülgseid haridusroboteid ja nendega seotud võimalusi lisandub valikusse pidevalt. Kursus on loodud selleks, et saaksite kaardistada oma haridusasutuse vajadusi ja soove haridusrobotite soetamise osas. Kursus on kaheosaline. […]

Tahvelarvuti võimalused õppetöö rikastamiseks

Tahvelarvuti on muutumas levinud vahendiks õppetöö organiseerimisel, sest lastele meeldivad erinevad interaktiivsed ülesanded. Interaktiivsed ülesanded tekitavad lastes rohkem põnevust ja huvi, kui traditsioonilised õppimise viisid. Interaktiivsete õppeülesannete tekitavad õpilastes sageli ka võistlusmomenti. Koolitusel saavad osalejad võimaluse tutvuda erinevate tahvelarvutis kasutatavate äppidega. Õpitakse looma QR-koode ning kasutama nende mitmekülgseid võimalusi õppetöös. Kursusel osalejal on võimalus ise […]