Haridusrobot Codey Rocky võimalused õppetöös

Codey Rocky on nutikas robot, mis on spetsiaalselt STEAM-oskuste õpetamiseks loodud. Roboti nimi tuleneb sellest, et see koosneb kahest osast – Codeyst ja Rockyst. Codey on erinevate anduritega roboti kontroller ja seda saab kasutada mitmekesiste õpiülesannete sooritamisel. Rocky on aga roboti ratastega kehaosa. Roboti andurite programmeerimisel on võimalik luua lõbusaid mänge, erinevaid animatsioone ja lugusid […]

Haridusroboti Edison võimalused õppetöös

Edison on peopessa mahtuv robot, mida on võimalik täiendada legoklotsidega. Edisoni saab programmeerida nii vöötkoodide kui ka arvutis oleva programmi abil. Koolituse käigus saavad osalejad õppida, kuidas robotit tööle panna ja välja lülitada ning katsetada erinevaid programme robotiga tööks. Tutvutakse edblocksapp.com lehega ja õpitakse kasutama sealset graafilist programmeerimiskeelt. Koolitusel saavad osalejad võimaluse katsetada robotiga tööd […]

Haridusroboti Ozobot võimalused õppetöös

Kursusel õpitakse tundma Ozobot’i, kui kõige väiksema haridusroboti võimalusi. Ozobot on pisikene robot, mis võimaldab teha mitmeid erinevaid õppeülesandeid nii loodusõpetuses, matemaatikas kui ka eesti keeles. Ozobot’i saab programmeerida värviliste koodidega, mis annavad robotile erinevaid käsklusi ja roboti saab tööle panna matile, kus ta saab erinevaid missioone täita. Edasijõudnud saavad Ozobot’iga õppeülesandeid harjutada ka  OzoBlockly […]

Haridusrobotid Bluebot ja Beebot õppetegevuses

Bluebot ja Beebot on hariduslikud põrandarobotid, millega saab erinevatel tegevusmattidel teha mitmekülgseid tegevusi erinevates valdkondades. Bluebot ja Beebot sobivad ideaalselt lasteaias või I kooliastmes matemaatika, loodusõpetuse või eesti keele õppimiseks. Robotitega saab edukalt õppida nii arvutamist kui ka piltide järgi jutustamist. Lisaks õpetab töö robotiga ka loogilist mõtlemist. Koolituse käigus õpivad osalejad töötama robotiga ning […]

3D kursus

Teema 1: 3D-kunstniku amet ja ülevaade ühest 3D-programmist (Blender) Õpiväljund: õpilasel on ülevaade 3D kunstnik-kujundaja töö eripäradest ja vajalikest seadmetest, ta oskab orienteeruda programmi Blender kasutajaliideses ning tunneb ergonoomilisi töövõtteid selles programmis. Tunneb termineid. Meetod: loeng, praktiline töö. Ajaline maht: väike (avang toimub jooksvalt töö käigus). Teema 2: 3D voolimine (modelleerimine) Õpiväljund: õpilane oskab liigutada […]